دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

  • ۰
  • ۰

این روزها کمتر کسی را می بینیم که در شبکه های اجتماعی فعالیت نداشته باشد و حداقل از یک پیام رسان استفاده نکند. پیام رسان های زیادی تا به امروز چه داخلی و چه خارجی در ایران مورد استفاده قرار گرفته اند. در این میان در سال های اخیر تلگرام با استقبال گرمی از سوی مردم همراه بوده امّا به دلیل عدم توافق این پیام رسان با نهادهای نظارتی ایران این پیام سان فیلتر گردید. امّا جایگزین های داخلی همچون تلگرام طلایی که در حال حاضر با مجوز های موقت همچنان به ادامه فعالیت می پردازند با استقبال بالای مردم همراه بوده اند. در این بازار آشفته و سردرگم برای کاربران اندرویدی از یک سو تحریم بودن کاربران ایرانی از مارکت اندرویدی گوگل پلی و از سوی دیگر آزاد بودن سورس تلگرام سبب شده تا نسخه های جعلی و غیرامن از این پیام رسان هر روزه به شکل های مختلف و از سر ناآگاهی در میان مردم دست به دست شود. توصیه اکید ما این است که برای دانلود تلگرام طلایی و دیگر برنامه های اندروید حتی الامکان به سایت اصلی و یا مارکت های با سابقه فعال در کشور مراجعه کنید.

 

استوری در اینستاگرام :

اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس است که بیش از 1 میلیارد کاربر از دانلود اسنپ چت سراسر دنیا دارد. این اپلیکیشن که در ابتدا امکاناتی محدودی داشت حالا از بخش ها مختلف و امکانات مختلفی تشکیل شده است. بخش بسیار پرطرفدار اینستاگرام که مورد توجه و استفاده زیاد کاربران آن قرار می گیرد قسمت استوری می باشد. استوری ها همان پست های معمولی هستند با این تفاوت که این پست ها زماندار بوده و پس از گذشت 24 ساعت به صورت اتوماتیک حذف خواهند شد. در آپدیت های اخیر اینستاگرام امکانات زیادی از جمله امکان گرفتن فیدبک برای پست های استوری اضافه شده است. علاوه بر عکس و کلیپ های 15 ثانیه ای، همچنین امکان گذاشتن متن به صورت استوری نیز امکانپذیر است. با می توانید از تمام امکانات جدیدی که به آن اضافه شده است نیز بهره مند شوید.

 

تماس صوتی رایگان با واتساپ:

اگرچه واتساپ در ایران پیام رسان اول نمی باشد امّا بسیاری از کاربران فضای مجازی با این اپلیکیشن آشنایی دارند و بسیاری از آن بخاطر تماس های صوتی با کیفیت و رایگان که ارائه می دهد بهره می برند. شاید برایتان جالب باشد که واتساپ بیش از 1 میلیارد بار از گوگل پلی دانلود شده است و جزو پیام رسان معدودیست که صدها میلیون کاربر فعال دارد. اگر کاربران ایرانی تلگرام را می پسندند امّا محبوبیت جهانی واتساپ بسیار بیشتر از تلگرام است. در واتساپ هم همانند اینستاگرام بخشی با عنوان استاتوس وجود دارد که می توان پست های زمان دار 24 ساعته در آن منتشر نمود. لازم به ذکر است که واتساپ پیش از آنکه اینستاگرام قابلیت استوری داشته باشه این قابلیت را در خود داشت. امّا مهم ترین علت نصب و استفاده کاربران ایرانی واتساپ فیلتر نبودن آن و امکانات عالی برای ارسال پیام و از طرف دیگر تماس صوتی رایگان و با کیفیت از طریق واتساپ است. برای  می توانید از سایت فونروید جدیدترین نسخه آن را دریافت نمایید.

 


  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • مهراد هیدن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی