دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

  • ۰
  • ۰

اگر به تازگی گوشی هوشمند و یا تبلت اندرویدی خریداری نمودید قطعا به یکی از نرم افزارهایی که دیر یا زود به آن نیاز خواهید داشت یک اپلیکیشن مناسب جهت انتقال فایل با فرمت های مختلف مانند موزیک و ... از دستگاه شما به دیگری و یا بالعکس آن می باشد. زاپیا و شیریت معروفترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های حال حاضر هستند که به سادگی و با سرعتی 40 برابر بیشتر از بلوتوث انتقال هر نوع از فایلی  را بین دستگاه های اندروید رد و بدل کنید. حتی با نصب نسخه دسکتاپ شیریت می توانید بین گوشی و کامپیوترتان فایل ها را جابجا نمایید. برای دانلود آپدیت تلگرام دانلود شیریت اندروید و زاپیا می توانید از گوگل اقدام به دانلود نمایید و یا از مارکت های اندرویدی ایرانی فایلشان را دانلود نمایید.

همچنین اپلیکیشن مدیریت فایل در گوشی های اندرویدی موردی است که نسخه های مختلفی از آن می توان یافت. دانلود آپدیت اینستاگرام امّا ES فایل اکسپلورر بدون شک قویرترین فایل منیجر اندروید هست و تمام امکاناتی که یک نرم افزار مدیریت فایل  باید داشته باشد را در خود دارد. برای ES File Explorer را در گوگل سرچ کنید و یا مستقیم از سایت فونروید آخرین آپدیت آن را می توانید دانلود نمایید.

و امّا سخنی در مورد شبکه های اجتماعی و مسنجرهایی که کاربران زیادی در ایران دارند. خطری جدی کاربران ایرانی این اپلکیشن ها را تهدید می کند و آن چیزی نیست جز وجود وبسایت های بیشمار و غیرقابل اعتماد که فایل نصبی با عنوان آپدیت این اپ ها در خود منتشر می کنند. به دلیل تحریم بودن ایران از سوی مراجع دانلود معتبر و همچنین دلایلی چون غیرفارسی بودن مراجع اصلی دانلود اپلیکیشن از جمله گوگل پلی و اپ استور بسیاری از کاربران ایران دانلود اپلیکیشن را از سایتهای غیر رسمی انجام می دهند.

از آنجایی که سورس این اپلیکیشن ها برای توسعه دهندگان ازاد می باشد فلذا این امکان وجود دارد که شما اپلیکیشنی دقیقاً مشابه با اپ واقعی امّا با پشت پرده ای مخوف را بر روی گوشی خود نصب نمایید. آسان ترین راه دوری از خطر نصب اپلیکیشن های آلوده در همان مرحله دانلود اتفاق می افتد و آن هم دانلود این اپلیکیشن ها از مرجع معتبر و قابل اعتماد می باشد. برای  و باقی این اپلیکیشن ها می توانید به سایت های مورد اعتماد مراجعه کنید و یا بهترین راه دانلود مستقیم آن از گوگل پلی هست.


  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • مهراد هیدن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی